Το 2014 ήταν αναμφίβολα μία χρονιά εκρηκτικής ανάπτυξης όσον αφορά την βιομηχανία της τεχνολογίας. Σχετικά με το hosting, είδαμε πολλές εταιρίες (και κυρίως οι μικρότερες), να υιοθετούν σταδιακά νέες τάσεις και τεχνολογίες που πρωτοτύπησαν για την περασμένη χρονιά, και αφήνουν σίγουρες υποσχέσεις για το 2015.
Χρήση μετρικών επίδοσης από τους πελάτες για την καλύτερη αξιολόγηση των εταιριών hosting.
Όλο και περισσότεροι πελάτες σήμερα χρησιμοποιούν διάφορα εργαλεία, για να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα των site τους. Γενικά η εμπειρία χρήστη, η εξυπηρέτηση πελατών και κάποιοι παρόμοιοι παράγοντες είναι δυσκολότερο να αξιολογηθούν σε σχέση με την απόδοση, την ταχύτητα και τους χρόνους εκτέλεσης των ιστότοπων. Οι πελάτες, θα μπορούν δηλαδή να αξιολογήσουν ισότιμα τους παρόχους hosting, να επιλέξουν τον καλύτερο σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Αυτή η νέα τάση, όχι μόνο θα ωφελήσει τους πελάτες, αλλά θα δώσει και εμφάση στην ήδη υπάρχουσα λειτουργικότητα των παρόχων Hosting!
Το World Wide Web (WWW) γίνεται πιο προσωποποιημένο.
Η αύξηση του Online χώρου και των domain name, αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς γεγονός που δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορους τόσο τους ανθρώπους όσο και τις επιχειρήσεις. Με την εισαγωγή των νέων gTLD’s οι επιχειρήσεις, μπορούν να εξοπλίστούν με domain names με μια νέα κατάληξη η οποία θα εκφράζει καλύτερα το περιεχόμενο της. Καταλήξεις όπως .com, .net κλπ που είναι ήδη συνηθισμένες, θα μπορούν να αντικατασταθούν από άλλες που περιγράφουν για παράδειγμα την τοποθεσία τους πχ .Vegas ή το είδος που προσφέρουν πχ .clothing. Αυτή η κίνηση βοηθάει αρκετά στην εύκολη απομνημόνευση του ονόματος από τον κόσμο αλλά και στην καλύτερη υποστήριξη στο SEO και στο μάρκετινγκ.
Τα website μπαίνουν στα κινητά μας.
Το 2014 η χρήση των κινητών τηλεφώνων (smartphones), απέσπασε την προσοχή των εταιριών για τον απλό λόγο ότι πάρα πολλοί αγοραστές το προτίμησαν για να κάνουν τις αγορές τους μέσα απο αυτό. Σύμφωνα με την Google, το 79% των ιδιοκτητών smartphone, το χρησιμοποιούν πλέον και για να κάνουν τις αγορές τους. Η τάση αυτή αποδεικνύεται άλλωστε και από μια έρευνα της NetElixir που αναφέρει ότι ο βαθμός μετατροπής των χρηστών είναι 160% για site που παρέχουν φιλικό περιβάλλον στα smartphone σε σχέση με τα αντίθετα.
Η ασφάλεια είναι πιο σημαντική απο ποτέ.
Η ασφάλεια των website είναι ένα βασικό κριτήριο για την φήμη και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι χρήστες του σ’αυτό ανεξάρτητα από το μέγεθος και την πολυετή ύπαρξη του στον χώρο του internet. Για παράδειγμα είναι χαρακτηριστική η διέρευση πληροφοριών που είδαμε πρόσφατα από τους servers της Sony , στο internet γεγονός που προκάλεσε αρνητικά σχόλια και δυσφήμηση. Όσον αφορά τα site ηλεκτρονικού εμπορίου, η ασφάλεια είναι πιο σημαντική καθώς σε περίπτωση κινδύνου μπορεί να διαρρεύσουν ευαίσθητες πληροφορίες των χρηστών. Τα websites θα πρέπει να χρησιμοποιούν πιστοποιητικά SSL, πρωτόκολλα ασφαλείας, backup λογισμικό καθώς και firewall τόσο σε επίπεδο website όσο και σε συνεργασία με τον πάροχο του hosting τους.