Skip to main content
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Πώς αλλάζω τον κωδικό του Email μέσα από το Plesk;

Σημείωση

Καθώς δεν υπάρχει πιθανότητα εύρεσης του ήδη υπάρχοντος λογαριασμού email, σε περίπτωση που έχεις χάσει τον κωδικό κάποιου λογαριασμού σου, θα πρέπει να προχωρήσεις σε έκδοση νέου, σύμφωνα με τον παρακάτω οδηγό.

Email account στο Plesk

Αρχικά θα συνδεθείς στο Plesk και στην συνέχεια θα επιλέξεις το Mail και στην συνέχεια στην καρτέλα που ανοίγει επιλέγεις το Mail Accounts.

Επιλογή πλήκτρου Mail Accounts.

Θα πρέπει να επιλέξεις τον λογαριασμό email που επιθυμείς να αλλάξεις.

Επιλογή λογαριασμού email.

Δημιουργία Νέου κωδικού

Στο πεδίο Password, θα πρέπει να συμπληρώσεις τον νέο κωδικό του λογαριασμού σου και να κάνεις επιβεβαιώσει του κωδικού στο πεδίο Confirm password. Εάν πατήσεις το πλήκτρο με το Show θα σου εμφανίσει τι πληκτρολόγησες στο σχετικό πεδίο.

Όσο πληκτρολογείς τον νέο σου κωδικό, θα εμφανιστεί μια μπάρα όπου θα αναφέρει την ισχύ του κωδικού σου. Για να είναι αρκετά ισχυρός και να μπορεί να δηλωθεί, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον Strong.

Ακόμα, με το πλήκτρο Generate το Plesk, παράγει ισχυρούς τυχαίους κωδικούς που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

Δήλωση νέου κωδικού στο Password και επιβεβαίωση του στο πεδό Confirm password.

Τέλος πάτα το πλήκτρο ΟΚ ή το πλήκτρο Apply(η διαφορά τους είναι ότι με το Apply παραμένεις στην ίδια σελίδα) από το κάτω μέρος της οθόνης.

Πλήκτρο επιβεβαίωσης της αλλαγής ΟΚ ή Apply.

Η αλλαγή μας έχει ολοκληρωθεί.

Σημείωση

Εάν ο λογαριασμός Email είναι συνδεδεμένος σε κάποιο Email Client πρόγραμμα (π.χ Outlook, Thunderbird, Bluemail) θα πρέπει να προχωρήσεις στην δήλωση του νέου κωδικού.

Χρειάζεσαι βοήθεια;

Τεχνική Υποστήριξη

Κάλεσε μας

Φόρμα επικοινωνίας