Η Google «βλέπει» καλύτερα τις σελίδες που έχουν https

Στην Google, η ασφάλεια του χρήστη είχε πάντα προτεραιότητα. Ξεκίνησε από το προηγούμενο έτος να δίνει μια μικρή ώθηση στην κατάταξη στα URL που έχουν HTTPS. Η περιήγηση στο web θα πρέπει να είναι μια ιδιωτική εμπειρία μεταξύ του χρήστη και της ιστοσελίδας, και δεν πρέπει να υπόκειται σε υποκλοπές.  Αυτός είναι ο λόγος που η Google έχει προωθήσει το HTTPS παντού.

Ως φυσικό επακόλουθο ανακοίνωσε στις 17 Δεκεμβριου ότι αναπροσαρμόζει το σύστημα ανίχνευσής της ώστε να ‘ψάχνει’ για περισσ

ότερες https σελίδες.  Συγκεκριμένα, θα αρχίσει να ψάχνει τις ισοδύναμες με http αντίσοιχες https σελίδες, άσχετα εάν οι https σελίδες έχουν περιεχόμενο ή όχι.  Όταν δύο διευθύνσεις URL που προέρχονται από το ίδιο domain name έχουν το ίδιο περιεχόμενο, αλλά ‘σερβίρονται’ με διαφορετικά πρωτόκολλα, θα επιλεγεί για το ευρετήριο της Google η σελίδα με HTTPS εάν:

  • Δεν περιέχει ανασφαλής συνδέσμους.
  • Δεν έχει αποκλειστεί από το ευρετήριο από το robots.txt.
  • Δεν ανακατευθύνει τους χρήστες σε κάποια μη ασφαλή σελίδα HTTP.
  • Δεν έχει ένα rel = «canonical» σύνδεσμο με τη σελίδα HTTP.
  • Δεν περιέχει ένα noindex robots meta tag.
  • Δεν έχει on-host outlinks σε HTTP URLs.
  • Ο διακομιστής διαθέτει έγκυρο πιστοποιητικό TLS.

Παρά το γεγονός ότι τα συστήματά της Google προτιμούν τα HTTPS, θα πρέπει να γίνει αυτό σαφές και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης με την ανακατεύθυνση του HTTP site σας στην έκδοση HTTPS και θέτοντας σε εφαρμογή τον HSTS header στο διακομιστή σας.

Με απλά λόγια το Google μας ωθεί να βάλουμε πιστοποιητικά ασφαλείας SSL στα site μας
Με κάθε αγορά hosting το SSL το παρέχουμε δωρεάν

Copyright © 2016. Created by Pointer.