Πώς θα κερδίσω πελάτες από το blog μου;

Είναι πολλές φορές που συζητάμε με τους πελάτες μας, θέματα που τους αφορούν.

Ένα από αυτά που συνεχώς μας ρωτάνε είναι πώς θα προσελκύσουν νέους πελάτες στον online κόσμο.

Στις περισσότερες περιπτώσεις μια πολύ καλή λύση είναι το corporate blogging. Δηλαδή να δημιουργήσεις ένα blog για την εταιρία σου.

Μα μπορεί να με βοηθήσει εάν γράφω στο blog μου να προσελκύσω νέους πελάτες;

Βεβαίως!

Ένας από τους λόγους είναι ότι τα θέματα που σε ρωτούν οι δικοί σου πελάτες ή ψάχνουν οι εν δυνάμει νέοι πελάτες σου μπορούν να αναλυθούν σε ένα μικρό ή μεγάλο κείμενο στο blog σου. Έτσι όταν κάποιος χρήστης του Google ψάχνει για αυτά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρεθεί στο δικό σου blog, και στη συνέχεια μέσω του κειμένου να τον καθοδηγείς στο site σου για να αγοράσει κάποιο από τα προϊόντα σου.

Ένα παράδειγμα:

‘Εστω ότι έχεις μια μικρή παραγωγή ελαιόλαδου. Έχεις δημιουργήσει το site σου και έχεις αποφασίσει να δημιουργήσεις και ένα blog για το ελαιόλαδο.

Μπορείς να γράψεις πολλά άρθα που θα αφορούν το ελαιόλαδο στο blog σου. Άλλα που θα αφορούν κάποια δραστηριότητα της εταιρίας σου.

Μπορείς όμως να γράψεις και πιο στοχευμένα άρθρα: Με λίγη έρευνα μπορείς να βρείς σε τί άλλο είναι χρήσιμο το έλαιόλαδο εκτός από την χρήση στο φαγητό. Υπάρχουν εργαλεία που θα σου δείξουν και πόσοι ψάχνουν για κάθε «λέξη-κλειδί» στις αναζητήσεις του Google. Ένα από αυτά είναι το εργαλείο της Google, Keyword Planner.

Με μια γρήγορη αναζήτηση στην λέξη «ελαιόλαδο»

μια από τις προτάσεις για σχετικές αναζήτήσεις είναι το «ελαιολαδο οξυτητα», το οποίο ψάχνουν περισσότεροι από 90 άνθρωποι τον μήνα σύμφωνα με το εργαλείο της Google.

google keyword planner

Μια καλή ευκαιρία να γράψεις στο BLOG σου, για την οξύτητα του ελαιόλαδου. Πώς αυτή μετριέται; Ποιά είναι τα φυσιολογικά όρια ; Και εφόσον απαντήσεις στις πιο βασικές ερωτήσεις των πελατών/ καταναλωτών σου (βασισμένος στην προσωπική σου εμπειρία), θα ολοκληρώσεις το άρθρο στο blog σου με την προτροπή να δοκιμάσουν το δικό σου προϊόν που είναι στη καλύτερη δυνατή οξύτητα.

Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις απαντήσει σε πιθανές ερωτήσεις του αναγνώστη για τον ορισμό για τον οποίο έψαχνε, αλλά ταυτόχρονα θα του έχεις συστήσει το δικό σου «Brand», site, εταιρία και ίσως σε μερικά βήματα να ολοκληρώσει και μια παραγγελία.

Σκέψου ότι με την ελάχιστη δυνατή έρευνα βρήκες ένα θέμα για το blog σου, και κέρδισες έναν πελάτη. Ίσως και περισσότερους. Εάν τυποποιήσεις το γράψιμο στο blog σου, για παράδειγμα να γράφεις ένα άρθρο την εβδομάδα, μπορείς να φανταστείς πόσο μπορεί να μεγαλώσει το πελατολόγιό σου.

Αυτό είναι το corporate blogging, και μπορεί με λίγα και απλά βηματα να σε βοηθήσει να αποκτήσεις «δωρεάν» νέους πελάτες!

Στην πράξη: Εάν έχεις site και χρειάζεσαι ένα blog, μπορείς να το φιλοξενήσεις στον server που ήδη έχεις για το website σου. Εάν αυτό θεωρείς ότι είναι επίφοβο για την ασφάλεια του site σου, τότε μπορείς να αγοράσεις ένα νέο domain για το νέο σου blog και να στήσεις εκεί ένα απλό wordpress site άμεσα.

2 Σχόλια

Copyright © 2016. Created by Pointer.