Είσαι copywriter; Δες πώς να αξιοποιήσεις το ChatGPT και τι πρέπει να προσέξεις

Το ChatGPT είναι παντού. Όλοι μιλούν γι’αυτό και το Internet έχει γεμίσει με θεωρίες, tips και μεθοδολογίες. Θα λέγαμε ότι ο καταιγισμός των πληροφοριών δυσκολεύει την κρίση μας σχετικά με αυτό. Αν είσαι copywriter και δεν ξέρεις πώς πραγματικά να αξιοποιήσεις αυτό το πολύ δυνατό εργαλείο, είσαι στο σωστό σημείο! Στο άρθρο αυτό θα δούμε τι δουλεύει και τι όχι, ενώ παράλληλα θα σου δώσουμε συμβουλές για να παίρνεις πιο στοχευμένες απαντήσεις από αυτό.

Τι είναι το ChatGPT

Στην περίπτωση που, έχοντας ακούσει τόσο πολλά, δεν είσαι σίγουρος για το τι είναι και πώς λειτουργεί, ας πουμε δυο λόγια. Το ChatGPT είναι ένα chatbot που μιμείται τον ανθρώπινο λόγο. Μπορείς να μιλήσεις μαζί του για διάφορα θέματα και να σου απαντάει διατηρόντας φυσική ροή λόγου. Μπορείς επίσης, να του ζητήσεις να σου γράψει ενα κείμενο, να σου δώσει οδηγίες ή ακόμη να σου γράψει και κώδικα!

Πώς δουλεύει

Χωρίς να μπούμε σε λεπτομέρειες, το ChatGPT εκπαιδεύτηκε από ανθρώπους για να προσομοιώνει την ομιλία μας. Αντλεί τις πληροφορίες του από μία τεράστια βάση δεδομένων και σύμφωνα με αυτές συνθέτει τις απαντήσεις του. Αυτό που πρακτικά κάνει, είναι να προβλέπει την επόμενη λέξη που θα γράψει μέσα σε μία ακολουθία κειμένου. Βρίσκει ποια είναι η πιο κατάλληλη λέξη και μετά συνεχίζει στην επόμενη. Μη ξεχνάς ωστόσο, ότι όσο καλά και αν δουλεύει στο κομμάτι της δημιουργίας λόγου και της αλληλεπίδρασης, το ChatGPT παραμένει ένα γλωσσικό μοντέλο. Δεν έχει βαθύτερη γνώση των εννοιών για τις οποίες “μιλάει”. Περισσότερα για αυτό θα πούμε πιο κάτω.

Πώς μπορεί να σε βοηθήσει αν είσαι copywriter

Άς πάμε να δούμε μερικές από τις χρήσεις του ChatGPT που μπορείς να αξιοποιήσεις. Ενας copywriter χρειάζεται βοήθεια τόσο στην έρευνα που κάνει πριν ξεκινήσει το γράψιμο όσο και στα στάδια που ξεκινούν αφού αρχίσει να γράφει. Σε όλα τα στάδια υπάρχουν “έξυπνες” εφαρμογές του ChatGPT για να αναβαθμίσουν τη γραφή σου.

Επεξήγηση περίπλοκων εννοιών

Αυτό μπορεί αρχικά σου φαίνεται οξύμωρο, μιας και πιο πάνω αναφέραμε ότι το ChatGPT δεν έχει βαθύτερη κατανόηση των εννοιών. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, μπορεί να δουλέψει πολύ καλά. Συχνά, κάνοντας μια αναζήτηση ενός περίπλοκου όρου στη Google, θα πάρεις πολλή πληροφορία που απαιτεί χρόνο και αφοσίωση. Αν εσύ χρειάζεσαι μια συνοπτική και καθαρή απάντηση, το ChatGPT είναι η καλύτερη λύση.

Αν γράφεις ένα post και θέλεις να κάνεις μια σύντομη αναφορά σε έναν πολύπλοκο όρο, όπως “τι είναι οι μαύρες τρύπες” στη Φυσική ή αόριστες έννοιες όπως “τι είναι η ψυχή” ή “τι είναι Θεός”, μπορείς με τη βοήθεια του εργαλείου να πάρεις πολύ ωραίες απαντήσεις και να τις χρησιμοποιήσεις στις αναφορές σου.

📌 Pro tip: Εξήγησε το σε ένα πεντάχρονο!
Εξαιρετικά δημοφιλής είναι η τακτική να ζητάς το ChatGPT να σου εξηγήσει μία έννοια σα να είσαι 5 χρονών. Δες παρακάτω, στη δοκιμή που κάναμε, πόσο διαφορετικά απαντάει στην ερώτηση “Τι είναι Θεός” όταν ζητάς να το εξηγήσει σα να είσαι 5 ετών:

Η ερώτηση χωρίς κάποια έξτρα οδηγία:

Η ερώτηση με την επισήμανση “σα να είμαι 5 ετών”:

Συγκρίνοντας τις απαντήσεις μπορείς ξεκάθαρα να διακρίνεις την απλότητα με την οποία εξηγεί ένα τόσο πολύπλοκο concept, όπως αυτό της έννοιας του Θεού.

Αν χρειάζεται να κάνεις μια αναφορά σε ένα τέτοιο όρο, χρησιμοποίησε αυτό το “trick” και το ChatGPT θα σου γράψει μια απλή επεξήγηση που δεν θα κουράσει ούτε θα μπερδέψει τους αναγνώστες σου.

Νέες ιδέες – Brainstorming

Μία από τις καλυτερες και πιο διαδεδομένες χρήσεις του, είναι η παραγωγή ιδεών. Η έμπνευση δεν είναι πάντα δεδομένη. Υπάρχουν στιγμές που κυριολεκτικά “στίβεις το μυαλό σου” και δε μπορείς να σκεφτείς μια νέα ιδέα.

Είναι πάρα πολύ καλή λύση όταν θέλες να γράψεις ένα νέο άρθρο για το blog σου. Ζήτα απλά από το app να σου παραθέσει μερικές ιδέες και να σε “ξεκολλήσει”. Δες το σχετικό παράδειγμα παρακάτω:

Φυσικά, το brainstorming δε σταματάει εκεί! Αν έχεις γράψει ένα κείμενο και δεν ξέρεις τι τίτλο να βάλεις, ζήτα από το ChatGPT να σου κάνει προτάσεις για τίτλους που ταιριάζουν στο κείμενο σου.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η απάντηση του ChatGPT όταν του δώσαμε ένα απόσπασμα από το post μας “Όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν κάνεις αναβάθμιση στη φιλοξενία του website σου” και του ζητήσαμε να παράξει τίτλους.

Οι προτάσεις που μας έδωσε σε μεγάλο βαθμό ήταν εύστοχες. Κάποιες από αυτές μάλιστα, μας δίνουν και έμπνευση για νέα πράγματα που θα θέλαμε να συμπεριλάβουμε στο blog μας.

Δες παρακάτω τις προτάσεις:

Αν γράφεις blog posts, αυτή η μέθοδος είναι πάρα πολύ καλή, μιας και μπορεί να σε “ξεκλειδώσει”. Μην ξεχνάς ότι ο τίτλος είναι καθοριστικός παράγοντας τόσο στην απόφαση του χρήστη να ανοίξει το άρθρο σου, όσο και στις προσδοκίες που έχει αφού το ανοίξει.

Ανάλυση του ύφους, του τόνου και των συναισθημάτων ενός κειμένου

Πολλές φορές μπορεί να γράφεις ένα κείμενο και να μην είσαι σίγουρος αν ο τρόπος γραφής σου είναι κατάλληλος για το σκοπό που έχει θέσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις το ChatGPT μπορεί να γίνει εξαιρετικός βοηθός.

Δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από το να δώσεις στο ChatGPT το κείμενο σου και να ζητήσεις να σου αναλύσει το ύφος. Έτσι, θα δεις αν είναι αυτό που επιδιώκεις μέσα από το κείμενο σου.

📌 Pro tip: Βάλτο να γράψει στο ύφος του brand σου!
Χρησιμοποιώντας αυτη τη λειτουργία μπορείς να το πας ένα βήμα παρακάτω και να ζητήσεις από το ChatGPT να σου γράψει κείμενα που ταιριάζουν στο στυλ και στο ύφος των υπόλοιπων κειμένων σου. Δώσαμε το ίδιο απόσπασμα από το άρθρο μας για την αναβάθμιση hosting με την παρακάτω εντολή:

“Κάνε ανάλυση του ύφους, του τόνου και στυλ γραφής του παρακάτω κειμένου και εφάρμοσε το στις απαντήσεις σου από εδώ και πέρα”

Μας απάντησε το εξής:

Έτσι, εφόσον είσαι σύμφωνος με τα σχόλια του για τον τόνο, μπορεί να γράφει τα κείμενα πιο κοντά στο δικό σου στυλ!

Δημιουργία περίληψης/σύνοψης ενός μεγάλου κειμένου

Υπάρχουν περιπτώσεις που ο διαθέσιμος χρόνος δεν επαρκεί για την πλήρη ανάγνωση ενός κειμένου, ενώ παράλληλα δε μπορείς να αντλήσεις τις πληροφορίες που θέλεις “σκανάροντας” γρήγορα το κείμενο. Αυτή είναι η ιδανική περίπτωση για να δώσεις το κείμενο στο ChatGPT και αυτό να σου κάνει μία συντομη περίληψη του κειμένου. Έτσι, διαβάζοντας μόνο αυτή τη σύνοψη, θα έχεις μία καλή εικόνα για το τι λέει το κείμενο μέσα σε πολύ λίγο χρόνο.

Σύνοψη αποτελεσμάτων έρευνας

Εκτός από τη σύνοψη κειμένων, το ChatGPT μπορεί να κάνει και σύνοψη ερευνών.

Αν θέλεις να παρουσιάσεις τα στοιχεία μιας ποσοτικής έρευνας, με το ChatGPT μπορείς πολύ γρήγορα να μετατρέψεις τον πίνακα σε γραπτό λόγο. Απλά δώσε τα αποτελέσματα στο ChatGPT και αυτό θα κάνει τη δουλειά για εσένα.

Δες παρακάτω τον πίνακα με τα ποσοστό χρήσης του διαδικτύου ανάλογα με το μορφωτικό επίπεδο από μια έρευνα του 2020.

Εμείς δώσαμε το κομμάτι αυτού του πίνακα που βλέπεις στο ChatGPT και του ζητήσαμε κάνει σύνοψη δίνοντας του την εντολή: “Κάνε σύνοψη τον πίνακα σε 200 λέξεις“.

Το αποτέλεσμα:

Όπως βλέπεις τα κείμενα που γράφει είναι σωστά, ενώ παράλληλα, διαβάζοντας τα δεδομένα εξάγει και μια συμπερασματική παράγραφο που βγαίνει σύμφωνα με το μοτίβο που ακολουθεί ο πίνακας. Τα αποτελέσματα φυσικά σε αυτό το απλό παράδειγμα είναι προφανή, μιας και υψηλότερη εκπαίδευση συνοδεύεται με μεγαλύτερη πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Μπορούμε να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι κατευθύνοντας το ChatGPT να εστιάσει σε αυτά που μας ενδιαφέρουν.

Δες πόσο πιο στοχευμένη είναι η απάντηση του, όταν του ζητάμε να εστιάσει σε άτομα ενός συγκεκριμένου μορφωτικού επιπέδου και ταυτόχρονα του ζητάμε να κάνει συγκρίσεις των αποτελεσμάτων.

Έτσι, μετά την εντολή “Κάνε σύνοψη τον πίνακα για ένα άτομο που έχει απολυτήριο λυκείου, παράλληλα δώσε μας κάποιες πληροφορίες και για άτομα από διαφορετικά μορφωτικά επίπεδα και κάνε σύγκριση” έχουμε την παρακάτω απάντηση:

Αρκετά πιο ενδαιφέρουσα η απάντηση και εστιάζει φυσικά στα σημεία που του δώσαμε.

📌 Pro tip: Ασε το excel και κάντα όλα πανω στο ChatGPT.

Αν τα δεδομένα που θέλεις να παρουσιάσεις χρειάζονται μετατροπή, μπορείς να κάνεις όλη τη διαδικασία εντός του ChatGPT. Ερωτήσεις όπως “Ποιος είναι ο μέσος όρος ηλικίας μιας ομάδας ανθρώπων” ή “Kάνε μου μια λίστα με όλα τα ηλικιακά groups που έχουν ποσοστό συμμετοχής πάνω από 20%“. Αυτές οι ερωτήσεις/υπολογισμοί δε χρειάζεται να απαντηθούν μέσα από τον πίνακα του excel. Μπορείς απευθείας να το ζητήσεις από το ChatGPT, παράλληλα με το σχολιασμό των αποτελεσμάτων που είδαμε παραπάνω. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για εξαρετική εξοικονόμηση χρόνου και μεγάλη ευκολία στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

Επιμέλεια κειμένου, συνακτική και γραμματική διόρθωση

Για το τέλος, αφήσαμε τον έλεγχο στα συνακτικά και γραμματικά μέρη των κειμένων.

📌 Pro tip: Κάνε το τελικό σου κείμενο πιο ευανάγνωστο!

Αφού το ChatGPT σου διορθώσει τυχόν γραμματικά λάθη, πες του να βελτιώσει την αναγνωσιμότητα. Με αυτή τη μέθοδο θα δεις βελτιώσεις για να είναι το κείμενο σου πιο εύκολο και ξεκούραστο στην ανάγνωση. Δες τι αλλαγές μας έβγαλε το ChatGPT όταν βάλαμε ένα κείμενο από το άρθρο μας:

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το κείμενο που βάλαμε, ήταν ένα τελικό βελτιστοποιημένο κείμενο που γράψαμε εμείς με προσοχή. Και πάλι όμως! Ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη περίπτωση, οι προτάσεις του app ήταν σίγουρα πολύ διακριτικές και εύστοχες. Έκανα το τελικό κείμενο αρκετά πιο εύκολο στην ανάγνωση.

Σε τι content μπορείς χρησιμοποιήσεις τις παραπάνω εφαρμογές του ChatGPT;

Θα λέγαμε ότι στα περισσότερα είδη κειμένων, το ChatGPT μπορεί να σε βοηθήσει κατά τη γραφή σου:

  • Δημιουργία blog posts
  • Κείμενα σε ιστοσελίδες
  • Δημοσιεύσεις στα social media
  • Ατάκες/σλόγκαν διαφημίσεων
  • Περιγραφές προϊόντων
  • Κείμενα για Newsletter

Φυσικά, εδώ δεν υπάρχει περιορισμός στο πώς θα το χρησιμοποιήσεις. Ο μόνος περιορισμός είναι η φαντασία σου!

Υπάρχει κίνδυνος να σε “τιμωρήσει” η Google;

Σε αυτή την ερώτηση είναι πολύ δύσκολο να απαντήσουμε με ασφάλεια μιας και δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση από την ίδια τη Google. Ωστόσο, γνωρίζοντας ποιες τακτικές επιβραβεύει και ποιες όχι, μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα.

Μερικά χαρακτηριστικά των κειμένων που παράγουν τα AI εργαλεία είναι συμβατά με τα “θέλω” της Google. Τα κείμενα αυτά είναι εύκολα στην ανάγνωση και έχουν (ως επί το πλείστον) σωστή γραμματική και συντακτικό. Έχουν μικρές σε μέγεθος προτάσεις, δε χρησιμοποιούν τόσο την παθητητική φωνή και γράφουν με απλό και άμεσα λόγο.

Υστερούν ωστόσο στους δείκτες ποιότητας και πρωτοτυπίας. Τα κείμενα αυτά δε μπορούν να ξεπεράσουν την αίσθηση του βασικού blog post που φτιάχτηκε καθαρά για SEO με απουσία χρώματος και πρωτοτυπίας. Στο SEO, η διαφοροποίηση του περιεχομένου είναι κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας και εδώ φυσικά υπάρχει παντελής έλλειψη αυτής μιας και το περιεχόμενο παράγεται αποκλειστικά από τις υπάρχουσες βάσεις δεδομένων.

Η ίδια η Google στα guidelines της αναφέρει ότι δεν υπάρχει άμεσα κάποιο πρόβλημα με το περιεχόμενο που έχει παραχθεί με AI εργαλεία. Έχει ωστόσο μία αναφορά στα περιεχόμενα που αξιολογεί ως spammy. Πιο συγκεκριμένα γράφει:

“Spammy” είναι περιεχόμενο που παράγεται αυτόματα μέσω κώδικα και δεν περιλαμβάνει τίποτα προτότυπο ούτε προσθέτει κάποια επιπλέον αξία. Αντιθέτως, έχει δημιουργηθεί με πρωταρχικό στόχο να χειραγωγήσει τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και όχι να βοηθήσει τους χρήστες.

Google Search Central Team

Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, θα υπάρξουν περιπτώσεις όπου περεχόμενο που έχει παραχθεί με AI εργαλεία θα χαρακτηριστεί από τη Google ως spammy. Αυτό μπορεί να συμβεί με ανεξέλεκτη χρήση του ChatGPT, χωρίς αρκετό έλεγχο και διορθώσεις των κειμένων που παράγει,

Επαναερχόμενοι στο αρχικό μας ερώτημα: Υπάρχει κίνδυνος η Google να σε τιμωρήσει;

Φαίνεται πώς ναι! Αν δε χρησιμοποιήσεις προσεκτικά το ChatGPT, μπορείς να κάνεις κακό στην ιστοσελίδα σου αντι για καλό.

Επειδή ωστόσο, είναι ακόμα “φρέσκο” το ChatGPT, περιμένουμε να δούμε πώς θα το χειριστεί η Google το όλο ζήτημα μιας και θα αυξάνεται με εκθετικούς ρυθμούς το περιεχόμενο που έχει παραχθεί με ΑΙ. Αυτό μοιραία θα οδηγήσει σε μερική πτώση της ποιότητας και της αξιοπιστίας του περιεχομένου που ανεβαίνει συνολικά στο Internet. Καλό είναι επίσης, να έχουμε υπόψη μας ότι και η Google μπήκε στην αγορά με το δικό της ΑΙ ανταγωνίζοντας σε ένα βαθμό το ChatGPT.

Τι δε μπορεί να κανει το ChatGPT (ακόμα)

Το πολύ δυνατό AI εργαλείο έρχεται φυσικά με κάποιους περιορισμούς. Υπάρχουν πράγματα που δε μπορεί να κάνει, πράγματα που δε τα κάνει με αξιόπιστο τρόπο αλλά και πράγματα που απαγοεύεται να κάνει. Πάμε να τα δούμε ένα-ένα:

Η (μη) κατανόηση των εννοιών και οι “συνδέσεις”

Όπως αναφέραμε και στο εισαγωγικό κομμάτι του άρθου, το ChatGPT δεν κατανοεί τους όρους της πραγματικότητας. Γι αυτό και συχνά σε ερωτήσεις που είναι πολύ προφανείς, απαντάει κάτι εκτός της κοινής λογικής. Όταν για παράδειγμα. κάποιος χρήστης είχε ρωτήσει “τι γεύση έχει το κίτρινο;”, πήρε μια απάντηση “δεν το έχω δοκιμάσει”. Δε μπορούσε κατανοήσει ότι η ερώτηση αυτή δεν έστεκε. Αντίστοιχα, ο τρόπος που συνθέτει τις απαντήσεις του, είναι να δημιουργεί συνδέσεις μεταξύ των λέξεων. Για παράδειγμα συνδέει τη λέξη “μολύβι” περισσότερο με τη λέξη “χαρτί” παρά με τη λέξη “πορτοκάλι”. Το κάνει με τρόπο παρόμοιο με το πληκτρολόγιο στο κινητό σου, που όταν γράφεις “Γεια” σου προτείνει να συνεχίσεις με τη λέξη “σου”.

Αυτές οι συνδέσεις κάνουν τις απαντήσεις συχνά πολύ εύστοχες. Η γενικότερη “άγνοια” που έχει για τις έννοιες όμως, είναι αυτή που πολλές φορές το κάνει αναξιόπιστο.

Έτσι, υπάρχουν θέματα για τα οποία δεν έχει αρκετές ή αξιόπιστες πληροφορίες, στα οποία το ChatGPT προσπαθώντας να συνθέσει μία απάντηση γράφει αόριστες και πολλές φορές εκτός λογικής απαντήσεις.

Δες για παράδειγμα πόσο λάθος απαντάει σε μία φαινομενικά απλή ερώτηση:

Όπως βλέπεις, η απάντηση του έχει ενα βασικό λογικοφανές συλλογισμό, αγνοεί ωστόσο παντελώς την κοινή λογική. Ότι δηλαδή, αν αναποδογυρίσεις μία κούπα, το περιεχόμενο θα πέσει κάτω. Από αυτό το απλό παράδειγμα, μπορείς να καταλάβεις πόσο εύκολο είναι να πάρεις λάθος απαντήσεις σε πιο πολύπλοκα ερωτήματα. Και δεδομένου ότι οι απαντήσεις του είναι γραμμένες με ωραίο και αναλυτικό λόγο, φαντάζουν αρκετά αληθοφανείς. Οπότε, χρειάζεται καλό fact-check πριν χρησιμοποιήσεις κάποια απάντηση του στα κείμενα σου.

Δεν είναι αξιόπιστο για μετάδοση ενημερωτικών μηνυμάτων

Εδώ το ChatGPT είναι πολύ ξεκάθαρο. Δε μπορεί να απαντήσει για πρόσφατα δεδομένα, μιας και η βάση του φτάνει σήμερα μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2021.

Αυτό ωστόσο, δε πρέπει να σε προβληματίζει μόνο επιφανειακά ως προς την ενημέρωση για κάποιο γενονός. Μία πρόσφατη πληροφορία που λείπει από τη βάση του, μπορεί να αλλάξει τη συνολική λογική της απάντησης, δίνοντας σου κάτι που θα έστεκε ως απάντηση το 2021 αλλά σήμερα είναι μακρία από την πραγματικότητα καθιστώντας την απάντηση άστοχη ή παραπλανητική.

Ερωτήσεις που είναι προγραμματισμένο να μην απαντάει

Πέρα όμως από τις ερωτήσεις που δε τα καταφέρνει καλά, υπάρχει μια σειρά ερωτήσεων στις οποίες το ChatGPT είναι προγραμματισμένο να μην απαντάει. Οι ερωτήσεις αυτές αφορούν ευαίσθητα ζητήματα ή παράνομη δραστηριότητα. Μερικές από αυτές είναι:

  1. Ερωτήσεις που παραβιάζουν τους όρους χρήσης του OpenAI ή προωθούν παράνομες, επιβλαβείς ή ανήθικες δραστηριότητες.
  2. Ερωτήσεις που απαιτούν πρόσβαση σε προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα.
  3. Ερωτήσεις που ζητούν συγκεκριμένες προσωπικές πληροφορίες (όπως κωδικούς πρόσβασης, αριθμούς πιστωτικών καρτών κ.λπ.).
  4. Ερωτήσεις που σχετίζονται με την αποκάλυψη ή διασκόρπιση πλαστών πληροφοριών.
  5. Ερωτήσεις που ζητούν ή προάγουν παράνομες συμπεριφορές, βία, μίσος ή διάκριση εις βάρος άλλων ατόμων ή ομάδων.
  6. Ερωτήσεις που ενθαρρύνουν τον αυτοτραυματισμό, την αυτοκτονία ή οποιαδήποτε επιβλαβή συμπεριφορά.
  7. Ερωτήσεις που παραβιάζουν την ιδιωτικότητα ή την ασφάλεια των ατόμων, όπως προσωπικές πληροφορίες ή ερωτήσεις που ζητούν κωδικούς πρόσβασης.

Το εργασιακό περιβάλλον που αλλάζει και η μεγάλη ευκαιρία που έχεις

Το ChatGPT, αν μη τι άλλο, είναι μία θαυμάσια εφεύρεση. Ο κλάδος του copywriting είναι από αυτούς που επηρεάζονται πιο άμεσα. Mε τον καιρό θα βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρείες να μειώνουν το προσωπικό τους και οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας με τη σημερινή μορφή θα λιγοστεύουν. Και αν όλα αυτά σου φαίνονται αρνητικά, αντισταθμίζονται σε ένα βαθμό από τις εντυπωσιακές δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία αυτή.

Το μυστικό εδώ, δεν είναι να αποστρέφεσαι την ΑΙ τεχνολογία αλλά να την αγκαλίασεις. Όσο καλό και αν γίνει το ΑΙ, πάντα θα χρειάζονται άνθρωποι που θα κάνουν τη διαφορά. Άνθρωποι που θα γράφουν αυτά που το ΑΙ δε θα μπορεί να γράψει. Ένας copywriter οφείλει να μάθει να το χρησιμοποιεί σωστά και να αναβαθμίσει το γράψιμο του. Να κερδίσει από αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Έχεις την ευκαιρία λοιπόν, να μπεις δυνατά στην κούρσα του ΑΙ, να βελτιωθείς, να γίνεις κορυφή στο χώρο σου και να διεκδικήσεις υψηλότερες θέσεις. Μόνο έτσι δε θα σε φοβίζει η εξέλιξη του ΑΙ και όσο και αν προχωράει η τεχνολογία, εσύ θα νιώθεις ασφαλής για το μέλλον σου.

Share it!