Σε ένα προηγούμενο ποστ του blog μας, που μιλούσε για τα κοινά λάθη που κάνει κάποιος σε σχέση με την σχεδίαση του website του, είχαμε αναφέρει σε ένα σημείο
Εάν έχεις μια φωτογραφία από ένα ξενοδοχείο σου για παράδειγμα, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο μέσω της φωτογραφίας, στον επισκέπτη το πού θα μείνει. Αν το δωμάτιο είναι καθαρό ή έχει θέα. Θα χρειαστείς μια φωτογραφία υψηλής ανάλυσης αλλά το δυνατόν μικρότερου μεγέθους.
Η φωτογραφία που θα χρησιμοποιήσεις στο site σου, είτε αυτό είναι ένα e-shop είτε ένα corporate site , είτε ακόμη ένα απλό blog, παίζει πολύ σημαντικόν ρόλο στο αν το website σου τελικά θα κάνει μετατροπή του επισκέπτη σε πώληση.
Το πρόβλημα με τις φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης.
Το σύνολο των φωτογραφιών που θα τοποθετηθούν σε ένα website, αποτελούν και αυτές ένα μέρος του συνολικού content. Όπως δηλαδή και το κείμενο. Θα έγραφες ό,τι νά ‘ναι στο κείμενό σου; Γιατί αντίστοιχα όμως ασχολείσαι λίγο με το θέμα των φωτογραφιών.
Όπως γράφουμε στο προηγούμενο ποστ, σκέψου ότι θες να επισκεφθείς ένα ξενοδοχείο και έχεις αρχίσει την έρευνά σου. Κοιτώντας τα sites διαφόρων ξενοδοχείων βρίσκεις ένα που πραγματικά σε βολεύει, σε τιμή αλλά είναι και κοντά στην περιοχή που επιθυμείς να κινείσαι. Μπαίνεις στις φωτογραφίες του website και βλέπεις φωτό χαμηλής ανάλυσης χωρίς να σε βοηθούν να διακρίνεις καλά πού τελικά θα μείνεις.
Είναι ένας πραγματικά καλός λόγος να μην κλείσεις τελικά αυτό το ξενοδοχείο;
Είναι! Και αυτό έχει αποδειχθεί από έρευνες: Οι φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση έχουν τουλάχιστον διπλάσιο conversion rate, δηλαδή πιθανότητα ο επισκέπτης να γίνει πελάτης!
Ναι αλλά ίσως να αγόραζα μια πολή καλή stock photo;
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την χρήση stock photos. Η πιθανότητα να κάνει convert σε πώληση ένας επισκέπτης μειώνεται κατά 45%. Αντίθετα εάν οι φώτο σου είναι πραγματικές , από το δικό σου χώρο, το δικό σου προϊόν, το δικό σου μαγειρεμένο φαγητό εάν πουλάς μια συνταγή για παράδειγμα ή οτιδήποτε άλλο εμπορεύεσαι σίγουρα θα λειτουργήσουν θετικά για να ανεβάσεις το conversion rate του website σου.
Επίσης η χρήση stock photography, δηλαδή η αγορά φωτογραφιών από online βιβλιοθήκες φωτογραφιών, είναι καλή λύση για λίγες περιπτώσεις ενώ για τις περισσότερες δεν αποτελεί την καλύτερη λύση. Αυτό συμβαίνει γιατί τα δικαιώματα που πληρώνεις αγοράζοντας μια φωτογραφία online, δεν είναι για αποκλειστική χρήση. Άμεσα αντιλαμβάνεσαι ότι πολλά sites μπορεί να κάνουν χρήση της φωτογραφίας που έχεις αγοράσει και εσύ.
Αυτό δεν είναι κάτι που σε κάνει να ξεχωρίζεις. Σωστά;
Επίσης η χρήση αγορασμένων φώτο, δίνει μια τελική εικόνα “αφύσικου” στο website σου, για παράδειγμα ανθρώπων πολύ όμορφων με αστραφτερά χαμόγελα, τέλεια τοπία που δεν είναι ακριβώς εκεί που εσύ στεγάζεσαι, πολύ καλή εικόνα τελικά για την μικρή σου επιχείρηση. Αυτή η συνολική εικόνα τελικά, τείνει να μην είναι αντιπροσωπευτική και να δουλεύει εναντίον σου και ενάντια στα προϊόντα σου.
Τελικά όμως τί φώτο να βάλω;
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, είναι να δημιουργήσεις νέες δικές σου φωτογραφίες για όλο το εύρος του website σου. Θα πρέπει να δημιουργήσεις φωτογραφίες των προϊόντων σου που θα δείχνουν καθαρά τί πουλάς.
Ένα καλό παράδειγμα είναι από το site που πουλά παπούτσια online, το dionbytsoubos.gr.
Βρες εδώ το παράδειγμα και πάτα το zoom να δείς πόσο καθαρά φαίνεται το προϊόν που θα αγοράσεις.
Μη μείνεις όμως μόνο στο προϊόν που θα πουλήσεις. Φωτογράφησε και το προσωπικό σου και εσένα έτσι ώστε ο επισκέπτης να νιώσει ασφάλεια από ποιόν θα αγοράσει και με ποιόν θα μιλά.
Οι τρόποι για να τραβήξεις καλές φωτογραφίες για το site σου, είναι 2:
- Να προσλάβεις έναν επαγγελματία φωτογράφο
- Να προσπαθήσεις μόνος με μια πολύ καλή μηχανή υψηλής ανάλυσης και την βοήθεια online οδηγών για το πώς να το κάνεις αυτό καλύτερα. Εδώ ένα παράδειγμα οδηγού που θα σε βοηθήσει να φωτογραφίζεις ρούχα για προβολή στο e-shop σου:
Βρές τον οδηγό εδώ.
Όπως και να αποφασίσεις να υλοποιήσεις την φωτογράφηση στο site σας, εμείς θα είμαστε εδώ να σου παρέχουμε το hosting για να κάνεις πραγματικότητα το site σου!