Google My Business: Γιατί να προσθέσεις την επιχείρησή σου

Έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για το SEO  και πόσο το hosting βοηθά το SEO. Ένας ακόμη τρόπος για να βοηθήσεις το SEO της μικρής σου επιχείρησης, είναι να δημιουργήσεις ένα Listing στο Google My Business.

Το Google My Business, είναι ουσιαστικά ένας κατάλογος επιχειρήσεων που έχει δημιουργήσει η Google, για να προσφέρει στους ενδιαφερόμενους συγκεντρωμένες πληροφορίες για μια τοπική επιχείρηση, καθώς και το στίγμα της στον χάρτη. Εύκολα κατ’ αυτόν τον τρόπο ένας ενδιαφερόμενος μπορεί να βρεί πόσο κοντά βρίσκεται από την επιχείρηση αυτή και μπορεί να τον οδηγήσει εκεί.

Το  Google My Business,   είναι αυτό που θα βοηθήσει το Local SEO της επιχείρησής σου. Δηλαδή θα μπορεί πιο εύκολα κάποιος να την βρεί στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν βρίσκεται σε κάποια κοντινή ακτίνα και θα μπορέσει να μάθει βασικές πληροφορίες όπως τα στοιχεία επικοινωνίας, αλλά και κομβικές πληροφορίες όπως το άν εκείνη την ώρα η επιχείρησή σου είναι ανοικτή.

Έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να υπάρχουν όλες οι επιχειρήσεις στους χάρτες της Google, πόσο μάλλον εάν οι επιχείρησή σου δραστηριοποιείται κυρίως τοπικά.

Ένα παράδειγμα, μπορεί να σε πείσει:

Είναι Σάββατο πρωί και κάποιος που όλη την εβδομάδα δούλευε και έψαχνε για αθλητικά παπούτσια online, έχει κάνει την έρευνά του και έχει αποφασίσει να βγεί στην τοπική αγορά. Ο βασικός του οδηγός είναι το κινητό και καθώς περπατάει το χρησιμοποιεί για να βρεί καταστήματα με παπούτσια.

Στα πρώτα αποτελέσματα το google πάντα όταν γίνεται χρήση κινητού, θα εμφανίσει αποτελέσματα από τοπικές επιχειρήσεις επάνω στον χάρτη. Μπορεί εύκολα να είναι η δική σου επιχείρηση παπουτσιών!

Σύμφωνα με το κέντρο έρευνας της Google, το https://www.thinkwithgoogle.com/, εάν κάποιος ψάχνει για κάτι με τη χρήση κινητού, είναι 57% πιο πιθανό να επισκευθεί το φυσικό κατάστημα.

40% πιθανό να κάνει κλήση στο για να μάθει περισσότερα ή πώς θα σε βρεί.

και 51% πιο πιθανό να προβεί σε άμεση αγορά!

Τέλος όταν είναι μέσα στο κατάστημα, 82% των χρηστών κινητού θα χρησιμοποιήσουν το κινητό τους για να τους βοηθήσει να καταλήξουν στη σωστή αγορά εκείνη την ώρα.

στατιστηκα απο thinkwith google

Όλα τα παραπάνω, αυτά που ονομάζει η google «micromoments», είναι οι στιγμές που η επιχείρησή σου θα πρέπει να βρίσκεται εκεί! Ένας μοναδικός τρόπος για να είσαι εκεί (Be there), είναι η άρτια περιγραφή της επιχείρησής σου στο Google My Business.

Ξεκινώντας εδώ:

https://www.google.gr/business/

Συμπληρώνεις τα βασικά στοιχεία :

στοιχει επιχειρησης

Προσοχή! Συμπληρώνεις τα πάντα με σωστή ορθογραφία, σαν να γράφεις επίσημο έγγραφο αλλά και δεν ξεχνάς να προσθέσεις τον ιστότοπό της επιχείρησής σου.

επιλογή κατηγορίας

Προσπάθησε η επιλογή κατηγορίας να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτό που εκπροσωπεύει το είδος της επιχείρησής σου.

ώρες λειτουργίας

Μην ξεχάσεις να προσθέσεις το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης. Έτσι θα δείχνει την πληροφορία ότι είστε ανοικτοί!

φωτογραφίες επιχείρησης

Προσπάθησε να βάλεις επαγγελματικές φωτογραφίες, όπως αυτές που έχεις στο site σου. Είναι πιο πιθανό να την επιλέξουν όταν έχει φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης.

Πρέπει όμως να είσαι προσεκτικός, για να μην καταλήξει να θεωρείται το περιεχόμενο της καταχώρησης, spam. Γι’αυτόν τον λόγο έχει δημιουργήσει η Google, guidelines για τον τρόπο που προσθέτεις μια επιχείρηση.

Προτρέψέ τους να σε βαθμολογήσουν!

Το Google My Business, έχει δυνατότητα να καταγράφει reviews από τους χρήστες. Εάν οι κριτικές που δέχεται το site σου, είναι θετικές, είναι λόγος να σε προβάλλει και σε υψηλότερες θέσεις. Άρα μπορείς να ενθαρρύνεις τους ευχαριστημένους πελάτες σου, να βαθμολογήσουν και να γράψουν κριτική για την επιχείρησή σου!

Τέλος όλη η κινητικότητα του listing της επιχείρησής σου, καταγράφεται σε ένα dashboard, που μπορείς να έχεις πρόσβαση και να ενημερώνεται για την επισκεψιμότητα του. Έτσι θα βλέπεις ακριβώς πόσοι ενδιαφέρονται και θα βελτιώνεσαι!

Πίνακας ελέγχου επιχείρησης

 

Copyright © 2016. Created by Pointer.