5 πράγματα που πρέπει να σκεφτείς καλά προτού ανοίξεις μια σελίδα στο facebook

Το internet γιγαντώνεται χρόνο με το χρόνο και τα social media έχουν αποκτήσει έναν κυρίαρχο ρόλο σε αυτό. Το Facebook με τα θετικά και τα αρνητικά του παραμένει ο μεγαλύτερος του παιχνιδιού. Γι’ αυτό και οι συντελεστές του φρόντισαν τα τελευταία χρόνια να δώσουν έμφαση στο κομμάτι του Facebook Business Page δημιουργώντας μια ξεχωριστή πλατφόρμα. Προτού μπεις στη διαδικασία να κάνεις μια εγγραφή υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να σκεφτείς καλά. Εμεις στην Pointer ξεχωρίσαμε τα πέντε πιο σημαντικά από αυτά και σου τα παραθέτουμε παρακάτω:

       1. Προσωπικό Προφίλ ή Επαγγελματική Σελίδα;

Κατ’ αρχάς πριν από οποιαδήποτε κίνηση είναι καλό να κάνεις το διαχωρισμό. Πολλοί διαφημιστές αλλά και κάθε λογής επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στα social media ακόμα χρησιμοποιούν προσωπικό προφίλ και όχι σελίδα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείς πριν ξεκινήσεις τη σελίδα σου. Σε γενικές γραμμές μια επαγγελματική σελίδα είναι πολύ ανώτερη από ένα απλό προφίλ για προβολή και προώθηση. Η σελίδα σου δίνει όλα εκείνα τα εργαλεία για δημιουργία περιεχομένου, προώθηση και μέτρηση απόδοσης. Αν θες να κάνεις μια ολοκληρωμένη και επαγγελματική δουλειά η επιλογή του Facebook Business Page είναι “no-brainer”. Άσε που το να κάνεις προσωπικό προφίλ για να προωθήσεις την επιχείρισή σου αντιβαίνει και τους όρους χρήσης του Facebook. Το προφίλ μπορεί να σε βοηθήσει σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που χρειάζεσαι μια στενότερη επαφή με τους πελάτες όπως για παράδειγμα να στέλνεις προσωπικό μήνα. Σε καμία περίπτωση πάντως μπορούμε εύκολα να σου προτείνουμε να επιλέξεις την οδό αυτή για τη σελίδα που σκέφτεσαι να στήσεις.

      2. Επιλογή φωτογραφίας προφίλ

H φωτογραφία προφίλ είναι κάτι που σε συνοδεύει. Φαίνεται πάνω στην αρχική σου, σε κάθε δραστηριότητά σου αλλά και στα αποτελέσματα αναζήτησης. Θα πρέπει να είναι απλή και κατανοητή. Κάποιος που σε  ξέρει ή έστω σε έχει δει κάπου, πρέπει βλέποντας τη φωτογραφία προφίλ σου να αναγνωρίσει αμέσως ότι πρόκειται για σένα ή για την επιχείρησή σου. Είναι η βιτρίνα σου. Φαίνεται σε όλη σου την αρχική και μάλιστα σε διαφορετικά μεγέθη και σχήματα. Απέφυγε μπερδεμένα ή αινιγματικά σχέδια και ακολούθα την αρχή του KISS (Keep It Short & Simple). Aν σου αρέσουν και τα πιο εξεζητημένα πράγματα το Facebook έχει πολλά άλλα features για να το κάνεις αυτό.

     3. Διάλεξε το κατάλληλο call-to-action κουμπί

Το 2014 που το Facebook εισήγαγε το c-t-a (call-to-action) button στις σελίδες του, άρχισε να δείχνει την εξέλιξη που έρχεται για τις επαγγελματικές σελίδες. Σήμερα, μερικά χρόνια αργότερα βλέπουμε κάθε λογής επιλογή. “Μάθετε περισσότερα”, “Καλέστε μας”, “Στείλτε μας μήνυμα”, “Κάντε κράτηση”: Αυτά είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή κουμπιά που μπορείς να βάλεις και συ στη σελίδα σου. Τα c-t-a buttons σου δίνουν τη δυνατότητα να κατευθύνεις τους επισκέπτες σου προς την κατεύθυνση που σε εξυπηρετεί.

    4. Θα ξεκινήσεις Facebook Ads;

Ίσως η πιο σημαντική απόφαση σου μιας και το budget αλλά και η διαχείρισή τους απαιτεί διάβασμα αλλά και… πορτοφόλι. Οι διαφημίσεις είναι αυτές που μπορούν σε συδυασμό με καλό περιεχόμενο μπορούν να εκτοξεύσουν τη σελίδα σου και να προσελκύσουν κόσμο από συγκεκριμένα target group. Και να θυμάσαι ότι πρέπει να υπολογίζεις και σε ένα χρονικό διάστημα προσαμογής μέχρι να βρεις το ύφος και τη στόχευση που ταιριάζουν στη σελίδα σου. Συνήθως προτείνουμε αν δεν είσαι σίγουρος να μη βάλεις διαφημίσεις από την αρχή.

    5. Αποφάσισε πώς θα διαχειριστείς το messenger

Μπορεί να φαίνεται λεπτομέρεια ή κάτι που θα δεις στην πορεία. Όμως τίποτα δε συγκρίνεται με την αμεσότητα που προσφέρει το απευθείας μήνυμα. Γι’ αυτό και αν θέλεις να κάνεις πελάτες τους απλούς επισκέπτες της σελίδας σου πρέπει πάντα να είσαι εκεί. Επίσης το chatting αν και φαντάζει εύκολο δε μπορείς να φανταστείς πόσο χρόνο μπορεί να σου πάρει. Αν λοιπόν συνδυάσεις το Facebook με διαφημίσεις και αρχίσεις να έχεις κίνηση στη σελίδα σου τότε θα πρέπει να αποφασίσεις αν πρέπει να δέχεσαι μηνύματα στο Facebook, αν θα τα διαχειρίζεσαι εσύ ή αν θα βάλεις κάποιον άλλο για τη διαχείριση του inbox. Ειδικότερα αν οι υπηρεσίες σου έχουν e-shop η επιλογή μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα τις πωλήσεις σου αλλά και να αδειάσει την κλεψύδρα του χρόνου σου.

Μήπως σου φαίνονται βουνό όλα αυτά;

Αν ναι, τότε εμπιστεύσου τους ειδικούς! Συμπλήρωσε τον έξυπνο οδηγό και άσε εμάς να φτιάξουμε τη σελίδα σου, να την προωθήσουμε και εσύ μπορείς απλά να βλέπεις τις παραγγελίες στο email σου να αυξάνονται 😉

Θέλω να προωθήσω την επιχείρισή μου
Share it!