8 τρόποι για να προωθήσεις το eshop σου στην Google σωστά!

Έχεις ένα e-shop.

Σκέφτεσαι ότι τελικά δεν είναι αυτό που περίμενες;

Μια μεγάλη επένδυση χρόνου, για να βγούν άψογα τα προϊόντα που εμπορεύεσαι και ενδεχομένως μια μεγάλη επένδυση σε χρήματα.

Έχει περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και υποψιάζεσαι ότι δεν έχεις κάνει τις απαραίτητες κινήσεις τελικά για την προώθηση του eshop σου! Και το αποτέλεσμα είναι ότι δεν πουλάς!

Οι τρόποι για να προωθήσεις τα προϊόντα σου και το e-shop σου online είναι πολλοί! Μπορείς να το διαφημίσεις σε πολλά “κανάλια”. Υπάρχει όμως μια λύση που είναι σταθερά πιο σίγουρη από άλλες.

Αυτή είναι η οργανική αναζήτηση. Δηλαδή οι επισκέψεις που κερδίζουμε από τις μηχανές αναζήτησης χωρίς όμως τη μίσθωσή τους.

Σε αυτό το πόστ θα παρουσιάσουμε μερικούς τρόπους για να βοηθήσεις τις μηχανές αναζήτησης και κυρίως το Google, να σε προσέξει και να σε βοηθήσει και αυτό με τη σειρά του.

Ανάπτυξε όσο μπορείς τις περιγραφές των προϊόντων σου.

Σε κάθε σελίδα προϊόντος θα πρέπει να έχεις αναλυτικά την περιγραφή του. Η Google θέλει να γνωρίζει καλά τί κάνει διαφορετική αυτή τη σελίδα από κάθε άλλη σελίδα προϊόντος.

Έτσι θα πρέπει να γίνεις αναλυτικός, όχι όμως με γενικές έννοιες, αλλά με την καταλληλότερη περιγραφή του προϊόντος που βλέπει ο αναγνώστης εκείνη τη στιγμή.

Προσοχή! Η περιγραφή θα πρέπει να είναι μοναδική για κάθε προϊόν, δηλαδή να μην έχει γραφτεί κάπου αλλού στο υπόλοιπο  e-shop, αλλά και πουθενά αλλού στο διαδίκτυο. H Google είναι σε θέση να το καταλάβει αυτό και αν δεί ότι έχει γίνει αντιγραφή μπορεί να βγάλει από το index της τη σελίδα σου. Κάτι που θα καταλήξει να είναι καταστροφικό για το e-shop σου.

Επίσης, Ο τίτλος της σελίδας αλλά και η meta περιγραφή (meta description) θα πρέπει επίσης να είναι μοναδικοί!

Το φωτογραφικό περιεχόμενο στις σελίδες προϊόντων θα πρέπει να είναι άψογο!

Όπως ισχύει και για το περιεχόμενο του βίντεο.

Ξανά στη σελίδα προϊόντων, αλλά και σε άλλες που παρουσιάζεται φωτογραφία, θα πρέπει να είναι ένα πραγματικά άψογο αποτέλεσμα. Αν δεν έχεις την κατάλληλη φωτογραφία που θα καταλάβει ακριβώς τί πρόκειται να αγοράσει, ο επισκέπτης, απλώς δεν θα το αγοράσει!

Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα είναι δυστακτικός. Θα μπορούσες να καταλάβεις πόσο καλό δέρμα έχει ένα παπούτσι εάν δεν έβλεπες μια υψηλής ανάλυσης φωτογραφία;

Άρα το προϊόν σου, εάν θές να το πουλήσεις θα πρέπει να πρώτα να το φωτογραφήσει ένας επαγγελματίας. Στη συνέχεια να το επεξεργαστεί και να προσπαθήσει να το φτάσει στο πραγματικό προϊόν.

Αυτό θα βοηθήσει τον επισκέπτη να καθίσει περισσότερο στην σελίδα του προϊόντος και να το περιεργαστεί. Άμεσα ο χρόνος παραμονής στη σελίδα θα αυξηθεί. Και αυτό είναι σε θέση να το ελέγχξει η Google και κατα συνέπεια να το αξιολογήσει. Και να βγάλει υψηλότερα το προϊόν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Φώναξε τα στοιχεία επικοινωνίας

Σε κάθε σελίδα που θα βρίσκεται ο επισκέπτης του e-shop σου, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον έναν άμεσο τρόπο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Πάνω δεξιά; Δίπλα στο λογότυπο σου; Κάπου που να είναι εμφανές ότι είσαι διαθέσιμος να του λύσεις την απορία ή να δεχτείς τηλεφωνικά ή με  e-mail την παραγγελία του!

Το ίδιο σχεδον ισχύει και για τη διευθυνσή σου, τους τρόπους πληρωμής ή τα νομίσματα που υποστηρίζει το e-shop σου! Όταν θα ο επισκέπτης αναρωτηθεί, θα πρέπει να του έχει απαντήσει το περιβάλλον που βρίσκεται!

Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω σε αυτό το e-shop;

Είναι κοντά στην περιοχή μου;

Υποστηρίζει δολάρια;

Ταχύτητα που φορτώνει το e-shop σου!

Εδώ έχουμε γράψει ξανά για το πόσο είναι σημαντική η ταχύτητα φόρτωσης.

Ειδικά όμως για ένα e-shop,  που εξαρτάται από την πώληση και δεν θα πρέπει να χαθεί ο επισκέπτης σε κανένα από τα βήματα μέχρι και να αγοράσει, η ταχύτητα είναι ίσως το πιο σημαντικό!

Άρα για να έχεις καλή ταχύτητα τί χρειάζεται;

  • Σίγουρα ένα καλό hosting ! Την καλύτερη εταιρία hosting που είναι διαθέσιμη στις επιλογές σου.
  • Σμίκρυνση του μεγέθους των εικόνων
  • Να μην κάνεις χρήση κώδικα που δεν χρειάζεται

Και άλλα πολλά ανα περίπτωση που μπορείς να ελέγχξεις εδώ με το πρόγραμμα της Google.

Το ζητούμενο είναι εσύ ή προγραμματιστής σου να κάνεις όσο πιο γρήγορη την ανταπόκριση της κάθε σελίδας, έτσι ώστε ο αναγνώστης να μην φεύγει εύκολα!

Παρουσίασε τις τιμές των προϊόντων ή τις γνώμες των πελατών στα αποτελέσματα αναζήτησης

Τί εννοείς ; Πώς γίνεται;

Μπορεί όταν κάποιος ψάχνει ας πούμε για “παπούτσι clarks oxford” να παρουσιαστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης η αξιολόγηση των χρηστών για το προϊόν αυτό:

ή ακόμη καλύτερα να δείχνεις και την ανταγωνιστική τιμή του προϊόντος που έχεις πριν μπει στο site σου. Ένας λόγος για να τον τραβήξεις να μπεί στο e-shop σου:

όπως έχουμε κάνει στη δική μας περίπτωση.

Αυτό γίνεται με την χρήση δομημένων πληροφοριών της Google (Structured Data) που θα βρείς εδώ.

Τέλεια κατηγοριοποίηση!

Όταν έχεις ένα  e-shop, και ειδικά με πολλά προϊόντα, θα πρέπει να παλέψεις πολύ να καταλήξεις στην καλύτερη δυνατή κατηγοριοποίηση των προϊόντων. Αυτό απαιτεί μεν πολύ μεγάλη έρευνα αλλά στο τέλος της ημέρας, η Google θα σε ανταμείψει, γιατί θα της έχεις δώσει να καταλάβει πολύ καλά που είναι το κατάλληλο προϊόν για την αντίστοιχη αναζήτηση των χρηστών της.

Σκέψου mobile

Δυστυχώς ή ευτυχώς και ειδικά για τα e-shops, από εδω και πέρα θα πρέπει να σχεδιάζουμε και να παρουσιάζουμε τα προϊόντα, έχοντας πρώτα στο νου μας ότι θα τα δεί κάποιος από συσκευή mobile.

Κινητό ή τάμπλετ! Αυτά φαίνεται να κυριαρχούν πλεον στις αναζητήσεις, άρα ο τρόπος παρουσίασης πρέπει να μπορεί να διαβαστεί καλά σε κινητό. Αυτό κυρίως λύνεται με το να φτιάξεις το site να είναι responsive ( εδώ κάποια παραδείγματα). Δηλαδή να ανοίγει σε όλες τις δυνατές αναλύσεις  που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης.

Δυνατότητα search μέσα στη σελίδα

Εκτός της καλής κατηγοριοποίησης που αναφέραμε παραπάνω, θα πρέπει εάν κάποιος δε βρίσκει αυτό που ζητά να μπορεί να ψάξει εσωτερικά το e-shop σου και να βρεί τελικά αυτό που επιθυμεί. Έτσι τον αποτρέπεις από το να ξαναπάει πίσω στην Google και να καταλήξει σε κάποιο άλλο e-shop, ανταγωνιστικό.

Υπάρχουν πολλά ακόμη tips για να βοηθήσεις την google να εμφανίσει πιο ψηλά τα προϊόντα σου, αλλά πολλές φορές έχει να κάνει και με το αντικείμενο του e-shop ή ακόμη πόσο είσαι έτοιμος να επενδύσεις σε τεχνικές λεπτομέρειες και να κάνεις το e-shop σου άψογο τεχνολογικά!

Μέχρι τότε φρόντησε να εξελίξεις τα βασικά!

Share it!